Oldalak

2017. február 23., csütörtök

Az első eladott fotó

Hajdanában, amikor ifjú voltam és bohó, úgy gondoltam, hogy meg lehet élni abból is, hogy vidáman járjuk napsütéses napokon a macskaköves utcákat, s miközben orrunkat a reggeli friss péksütemények illata tölti meg, vígan kattogtatjuk a fényképezőgépünket, s jobbnál jobb fotókat készítünk, amelyeket később eladva degeszre tömhetjük a bukszánkat. Aztán később rá kellett jönnöm, hogy az élet inkább a hideg, saras napokon hajnalban a munkába való ballagásból, robotolásból és esti ágyba zuhanásból áll, de történetünk szempontjából ez lényegtelen, hiszen elértem az áttörést: eladtam egy fotómat!

Ezt mindenképpen meg kellett örökítenem itt, a naplómban.

Az EyeEm nevű oldalra töltöttem fel a képet, hónapokkal ezelőtt. Ezt követően megfelelőnek találtatott és bekerült az EyeEm piactérre. És láss csodát, valaki valahol megvásárolta a képet. 2 dollárt kaptam érte.


Ami igaz, az igaz: ez teljesen feldobta a napomat. Nem a két dollár, hiszen alapjában véve ez nem egy nagy összeg. Inkább az, hogy sikerült! Ez az első kép, amit eladtam életemben. Érdekes módon nem a színektől kibuggyanó virágos fotókat ábrázoló képek, vagy a ragyogó papagájos fotók közül választottak: egy teljesen hétköznapi, lámpafénynél, karácsonykor készült fotót választott ki a vevő. Használja egészséggel és köszönöm a dollárokat! :) 

Természetesen ez hatalmas inspirálás arra vonatkozóan, hogy egy rakás új képet töltsek fel és várjam a csodát... reménykedem benne, hogy lesz még kereslet a fotóimra. 

Nincsenek megjegyzések: