Oldalak

2015. május 25., hétfő

Rekorddöntés a határban

A mai délelőtt remek alkalmat nyújtott egy kis túrára. Végre nem esett az eső, sőt egy jó szakaszon pontosan egy felhő alatt tekertem, árnyékban. Mivel próbáltam tartani az iramot a felhő árnyékával, ezért egész véletlenül új saját rekordot állítottam fel, melyet eme históriás blogba fel is jegyeznék: 20,63 km-t gyűrtem le egy óra alatt, a 20 km-es távot pedig 57 perc 56 másodperc alatt sikerült megtennem. Ez első olvasatra nem tűnhet nagy eredménynek, annak ismeretében azonban, hogy a kerékpáromon nincs váltó, mindjárt más megvilágításba kerül.

A pusztaság pünkösdkor

Egyébként pedig kicseréltettem a biciklim hátsó kerekében a csapágyat, mert 20 km/óra fölött úgy rázta a valagát, mint valami középkorú hastáncos. És ha már ott voltam, új gumikat, új ülést és egy kulacsot is kapott a jármű, így az eredetileg 1150 Ft-os javítási- és anyagköltséget sikerült tízezer forint fölé feltornáznom. Cserébe nem fonnyadok el a túrák végére és egy órányi tekerés után is érzem a hátsó felemet. (Eddig ez nem volt jellemző.) A gumik pedig úgy zenélnek menet közben, mint rég. 10 éves kerékpáromon még nem volt külső gumi cserélve, így már el is felejtettem, hogy a gumi alapvetően rugózni is tud.

Zselés ülés, Csepel kulacs, új gumik

Mesélnék még sokat nektek, kedves barátaim, de most hív a kötelesség: megyek pelenkát teregetni. :)

Nincsenek megjegyzések: