Oldalak

2014. január 5., vasárnap

Itt a Diffy 3 megamix

A téli szünet utolsó napján stúdióba vonultam, elfelejtettem a világot és végre összeraktam a Diffy 3 pályazenéiből azt a megamixet, amit már régen szerettem volna. A dalok kiválasztása már régebben megtörtént, a sorrend összeállítása és a dalok végének-elejének összeillesztése a mai napra hárult.

Sajnos, nem egy ilyenen kevertem az anyagot... ez nekem örök álom marad

Nem állítom, hogy mind a száz pálya muzsikája egy világsláger, viszont vannak benne szép darabok, amik akár önállóan is megállják a helyüket. A 24 legjobbat választottam ki és ezeket forrasztottam egybe, így megszületett belőlük egy 50 perces mix, ami szépen tükrözi a játék zenei stílusát. Azért, hogy hű legyek a különbségkereső játék szelleméhez, természetesen pár dolgot megváltoztattam a dalokban: apróságokat, amik a játékban nem pontosan ugyanúgy szólnak. Így már nem csak az éles szeműek, hanem a vájtfülűek is találnak maguknak játékot, miközben hallgatják a művet, hiszen megkereshetik, hogy az eredetihez képest hol változtak a dalok, hova kerültek új elemek és mi szól másképp, mint a játékban. (Persze keresgetés nélkül sem rossz, csak úgy a háttérben hallgatni.)

A mix letölthető a Diffy 3 weboldalának Letöltés szekciójából, MP3 és FLAC formátumban.

Nincsenek megjegyzések: